Termékleírás
Ez az olajgyűjtő tartály készlet a Toyota Supra A90 és BMW Z4 modellekhez készült, BMW B58 motorral felszerelve, és saját fejlesztőcsapatunk fejlesztette ki. Nemcsak gyönyörűen megtervezett, hanem úgy is tervezték, hogy a lehető legtöbb káros szennyeződést felfogja, beleértve az olajlerakódásokat, a fel nem használt üzemanyaggőzöket és a nedvességet, amelyek normális esetben visszajutnának a motor szívócsonkjába.
Amikor a B58 motort erősen hangolják, olajlerakódás léphet fel, ami rossz légzést eredményez. Speciálisan tervezett olajgyűjtő tartály rendszerünk és átfogó tesztjeink igazolták, hogy az olajgyűjtő tartály készletünk hatékonyan csökkenti az iszap és a szén lerakódását, ezáltal lehetővé téve a motor számára a légzést és a hatékonyabb teljesítményt. Ezért valódi teljesítménynövelő terméknek tekinthető, és különösen ajánljuk, ha később bonyolultabb teljesítményhangolást tervez.
Az esztétikát is szem előtt tartva, a gyűjtődobozunkban a konzol a gyűjtődoboz fedelébe van beépítve, és a gyári légszűrőház hővédő pajzsa mögött található, ami azt jelenti, hogy ez a fontos alkatrész továbbra is a helyén maradhat.
A 0,4 literes (400 köbcentis) gyűjtőtartály számos olyan funkcióval büszkélkedhet, amelyek megkönnyítik az ellenőrzését és az egyszerű leeresztését, beleértve a szintellenőrző pálcát is.
A légtelenítő adapter és a gyűjtőtartály kialakítását a legújabb 3D SolidWorks szoftverrel alakították ki, és egy teljes plug and play megoldást kínáltak, az eredeti alkatrészek vágása vagy módosítása nélkül, ami azt jelenti, hogy a jármű alig egy órán belül visszaállítható gyári állapotába.
A készlet kialakítását is gondosan átgondolták, ezért a belső csöve antisztatikus, sima, üzemanyag-álló nitrilgumiból készült. Ehhez egy megerősített rozsdamentes acél drótfonatból (a Forge specialitása) készült külső burkolat társul, amely részleges belső fonatból és teljes külső fonatból áll. Ezt az összetett elrendezést azért fejlesztettük ki, hogy a tartály ellenálljon mind a nyomástágulásnak, mind a vákuum összeomlásának, valamint hogy a készlet egyértelműen meghatározott hőmérsékleti tartományban – 54°C és +150°C (-65°F és 300°F) között – működjön.
Végül, ez a készlet megmunkált, feketére eloxált stift szerelvényeket is tartalmaz, amelyek beszerelés után OEM-külső megjelenést kölcsönöznek.
Nincs értékelés