Az oldalunk használhatóságának érdekében sütiket (cookie) használ, amelyek leírását az adatvédelmi tájékoztatónkban találod. Rendben
PREMIUM TUNING
AKCIÓK! HÍREK
Forge Motorsport Intercooler VW Golf MK8 / Audi S3 / Cupra Formentor and Leon
Kattintásra galéria nyílik
Forge Motorsport Intercooler VW Golf MK8 / Audi S3 / Cupra Formentor and Leon Forge Motorsport Intercooler VW Golf MK8 / Audi S3 / Cupra Formentor and Leon Forge Motorsport Intercooler VW Golf MK8 / Audi S3 / Cupra Formentor and Leon Forge Motorsport Intercooler VW Golf MK8 / Audi S3 / Cupra Formentor and Leon Forge Motorsport Intercooler VW Golf MK8 / Audi S3 / Cupra Formentor and Leon Forge Motorsport Intercooler VW Golf MK8 / Audi S3 / Cupra Formentor and Leon Forge Motorsport Intercooler VW Golf MK8 / Audi S3 / Cupra Formentor and Leon Forge Motorsport Intercooler VW Golf MK8 / Audi S3 / Cupra Formentor and Leon Forge Motorsport Intercooler VW Golf MK8 / Audi S3 / Cupra Formentor and Leon Forge Motorsport Intercooler VW Golf MK8 / Audi S3 / Cupra Formentor and Leon Forge Motorsport Intercooler VW Golf MK8 / Audi S3 / Cupra Formentor and Leon Forge Motorsport Intercooler VW Golf MK8 / Audi S3 / Cupra Formentor and Leon Forge Motorsport Intercooler VW Golf MK8 / Audi S3 / Cupra Formentor and Leon Forge Motorsport Intercooler VW Golf MK8 / Audi S3 / Cupra Formentor and Leon Forge Motorsport Intercooler VW Golf MK8 / Audi S3 / Cupra Formentor and Leon Forge Motorsport Intercooler VW Golf MK8 / Audi S3 / Cupra Formentor and Leon Forge Motorsport Intercooler VW Golf MK8 / Audi S3 / Cupra Formentor and Leon
868,15 USD
Áfával Áfa nélkül
Tedd a kosárba!
A bruttó ár (Áfával) 0% áfát tartalmaz, amennyiben a postázási vagy átadási ország: United States
Gyártó

Gyári cikkszám: FMINT24

Rendelésre!
A kiszállítás várható napja:
2025.03.27

termékleírás


Audi
S3
2.0TSI (8Y Chassis)
Sportback 2.0TSI (8Y Chassis)

Cupra
Formentor VZ1, VZ2, VZ3
Leon VZ1, VZ2, VZ3

Volkswagen
Golf
MK8 Clubsport 4,GTI, R

Az FMINT24 egy nagy teljesítményű intercooler az MQB platformokhoz az EA888 GEN4 motorral. Gyártása, tervezése és tesztelése az Egyesült Királyság gloucesteri központjában történt. A fejlesztési folyamat során az EA888 GEN4 motor hatékonyságának és teljesítményének javítására törekedtünk. Projektünk egy olyan intercooler kifejlesztése volt, amely az OEM intercooler eredeti helyzetében az összes rendelkezésre álló helyet kihasználja, és biztosítja a beszívott levegő hőmérsékletének csökkentését anélkül, hogy ez negatív hatással lenne a töltőnyomásra vagy a motor és a sebességváltó hűtésére.

Az MQB alvázban az intercooler háza különösen szűk és kis helyigényű, mivel nem csak az intercoolert, hanem a hűtőt és a légkondicionáló kondenzátort is tartalmazza. Az előlap elméletileg egy szendvicscsomag, amely a kiegészítő hűtőelemeket tartalmazza. Ez azt jelenti, hogy az intercooler méretének növelése érdekében a környező elemek teljesítményének rontása nélkül, és nagyon kevés extra hely áll rendelkezésre, nagyon nehéz lehet a nagy átfolyású intercooler tökéletes keverékét megvalósítani. közvetlen közelségben.

Kutató- és fejlesztőmérnökeink egy tájékoztatóval kezdték, hogy a meglévő intercoolerünket ( FMMK7FMIC ) illesszük az MK7 platformhoz, a fejlesztésünkhöz, a VW MK8 Golf R-hez. A telepítés után megpróbáltuk megállapítani, hogy át tudjuk-e tervezni az intercoolert egy megnövelt bemeneti és kimeneti méret, valamint a térfogati kapacitás növelése az áramlás növelése érdekében, valamint a tervezés jövőbeli igazolása, hogy jól működjön a jól hangolt 3. fokozat és EA888 Gen 4 motorokkal.

A szkennelő szoftver és a hagyományos mérési módszerek kombinációjával készült a terv. Ezt aztán az áramlásdinamikai szimulációs programjaink (CFD) finomhangolták, és a végtartályokat kezdetben 3D nyomtatók hozták létre . Ez lehetővé tette számunkra, hogy megbizonyosodjunk a tökéletes illeszkedésről a járművön, mielőtt bármilyen prototípus öntvény vagy megmunkált tuskóvégtartály készen állna a dyno tesztelésre.

Számos terelőlemez-konfigurációt terveztek, és az áramlást szimulálták, hogy biztosítsák a maximális teljesítmény elérését, hogy a mag optimálisan működjön, valamint biztosítva legyen minden hűtési képessége, és hogy a mag belső teljes térfogatát az optimális teljesítmény érdekében használják fel. .

A bemeneti és kimeneti méretek növekedésével figyelmünket a szilikon tömlőink kialakítására fordítottuk. Az áramlást szem előtt tartva létrehoztunk egy lépcsőt a tömlőn belül, így ahol a tömlő találkozik a bemeneti és kimeneti csomópont meleg és hideg oldalával, az átmenet zökkenőmentesen megy végbe, ez segít a légáramlás bármilyen zavarásában, és megakadályozza a nem kívánt turbulenciát. Az áramlás további elősegítése érdekében a bemeneti és kimeneti nyílásokat 76 mm -re növelték az eredeti 63 mm-es OEM méretről, ami 45% -os felületnövekedést jelent .

A hely figyelembevétele és az okos tervezésünk vezetett ahhoz, hogy több intercooler magot gyártsunk különböző bordák konfigurációkkal és belső kapacitással. A magkialakítástól függően a tesztelési eredmények arra vezettek, hogy olyan rudat és lemezt választottunk, amely több mint 83%-kal nagyobb térfogattal rendelkezik, mint az OEM intercooler, és 10% -kal növelte az elülső területet .

Miért tesztelünk különböző magokat?

Itt, a Forge Motorsportnál az intercooler fejlesztésekor több különböző magot tesztelünk minden alkalmazáshoz. Például egy rúd és lemez típusú mag, egy cső és borda stílusú mag, valamint a borda különböző emelkedése és magassága, valamint a belső borda emelkedése/alakja és sűrűsége a csövön belül; így lehetővé válik az intercooler által előidézett nyomásesés mértékének finomhangolása. A nyomásesés nem mindig rossz dolog, amint azt tesztelésünk és kutatásaink különböző projekteken bebizonyították. Ennek az az oka, hogy a nyomás alatti levegő sebességét leállítja a hűtőben lévő nyomásesés, így több idő marad a hűtőben lévő levegő lehűlésére , mivel a levegő áthalad a mag nyomásmentes felületén, amely nyitott a légkör felé. 

A túl nagy nyomásesés természetesen gondot okozhat a nagyobb teljesítményű motoroknál, mivel az intercooler eléri a maximális hatásfokát, a turbónak sokkal többet kell dolgoznia, hogy a levegőt átnyomja a magon. Ez viszont magasabb bemeneti levegő hőmérsékletet (IAT-t) eredményez, mivel a turbó több hőt termel, mivel túlfeszített és keményebben dolgozik. A nyomásesés sem bizonyulhat hatástalannak, mivel a hűtő nem csökkenti ismét a töltési hőmérsékletet, ami magasabb bemeneti levegő hőmérsékletet eredményez.

Dyno eredmények

A tesztelést a Performance Remap segítségével fejezték be Gloucesterben, VTEC négykerék-meghajtású próbapadjukkal. Ez annak biztosítására szolgál, hogy minden adatunkat a lehető legpontosabban érje el egy független tuner. Amint az alábbi dyno-eredményekből látható, a csúcsteljesítmény készletről 11 lóerővel és 20 nm-es nyomatékkal nőtt 5500 ford./percnél a Forge Motorsport teljesítményű intercooler felszerelésével.

A legjobb hír az, hogy a teljes fordulatszám-tartományban jelentős nyomatéknövekedés tapasztalható , ami azt jelenti, hogy az autó teljesítménye gyorsabban nő, és egészen a redline-ig terjed, beleértve a lenyűgöző BHP-növekedést 5000- ről 6500-ra . Az újrakalibrált szoftverrel és további hardverteljesítményű alkatrészekkel rendelkező járművek nyeresége várhatóan sokkal magasabb lesz az IATS jelentős csökkenése miatt, amikor az FMINT24 telepítve van.

Kiterjedt tesztelésünk során hagytuk, hogy az autó hője felszívja magát a dinamon, amíg a hűtőventilátorok be- és kikapcsolnak (ami 40°C körüli bemeneti hőmérsékletet ad). Ezután ettől a ponttól végrehajtottunk egy dyno húzást, amely egyenletesebb eredményt ad, és pontosabban tükrözi a valós vezetési körülményeket. Könnyen láthatja, hogy a Forge intercooler sokkal gyorsabban hűl, és sokkal nagyobb hőmérséklet-esést biztosít az OEM-hez képest.

 

 

A dinamó több mint hat meghúzása után még mindig szuperbiztonságos IAT-ink voltak, és a Forge Motorsport intercooler 34°C- os eredményt adott 6548 fordulat/perc mellett, ami 58%  -kal csökkentette a gyári intercooler szívóhőmérsékletét 58°C  -ról 6508 RPM-en. Ezeket a teszteket viszonylag meleg körülmények között, 23°C-os környezeti dynocella hőmérséklet mellett végezték, ami azt bizonyítja, hogy az alaphűtő mennyire nem hatékony.

A nyári hónapokban a raktáron lévő intercooler és a magasabb bemeneti levegő hőmérséklet rendkívül negatív hatással lesz a motor teljesítményére. Ilyen körülmények között a motorvezérlő késlelteti a gyújtást, ami alacsonyabb motorteljesítményt eredményez, ahogy a hőmérséklet emelkedik, és az ECU kihúzza az időzítést a detonáció leállításához. A feltérképezett járművön az eredmények még károsabbak, és a motor idő előtti kopásához vezethetnek. Ha autóját gyors útra használja, vagy nagy teljesítményű dallamokat szeretne forró éghajlaton, ez a termék elengedhetetlen. 

Miért próbáljuk csökkenteni az IAT-t? (Belépő levegő hőmérséklete)

A turbófeltöltő által sűrített járműmotorba szállított levegő hőmérséklete és mennyisége jobban befolyásolja a teljesítményt hűvös állapotban, mivel ez több oxigént (sűrűbb levegőt) biztosít a motornak, így javítva az égést az egyes hengerekben. Ezenkívül a levegő hőmérsékletének szabályozásával és csökkentésével a motor megbízhatóságát is növeli azáltal, hogy az AFR-eket (Air Fuel Ratios) biztonságos szinten tartja minden hengerben, ami viszont növelheti a motor teljesítményét a levegő miatt. hűvösebb. Ekkor egy nagyobb durranás keletkezik a hengerben, feltéve, hogy a megfelelő mennyiségű üzemanyagot adagolják. Ez egyenlő lehet a BHP és a nyomaték növekedésével.

.

A Forge Motorsport intercooler egy tökéletes teljesítménynövelő termék, amely közvetlenül illeszkedik az OEM rögzítési pontjaihoz, így viszonylag rövid idő alatt könnyen telepíthető. Nincs szükség semmilyen alkatrész vágására, így a beszerelés megfordítható, ha a járművet a jövőben bármikor vissza kell raktározni. A mag és a végtartályok fekete texturált korróziógátló bevonattal vannak ellátva, amely szintén javítja a termikus tulajdonságait, és megőrzi a termék rejtettebb vagy OEM+ megjelenését.

Az összes hardvertermékre vonatkozó Forge Motorsport  élettartam-garancia  azt mutatja, hogy bízunk termékeink minőségében, miközben Ön büszkeségében és örömében élvezi azokat.

Értékelések átlaga

Nincs értékelés