Audi / VW 1.9L & 2.0L TDI 8v (PD130 / PD160) ZRP tömb főtengely
Stroke: 95.50mm
Engine Nr
PD 130 / PD160
Application
1.9L & 2.0L TDI 8v (PD130 / PD160)
Notes
Std Stroke
Stroke
95.50mm
Main Journal
53.98mm
Rod Journal
50.88mm
Crank Grade
4340 Billet
Az Audi és Volkswagen 1.9L és 2.0L TDI 8v (PD130 / PD160) modellekhez való ZRP főtengely 4340-es repülőgépipari minőségű tömör acélból készül, és az anyagminőség terén semmilyen kompromisszumot nem kötöttünk a lehető legjobb termék biztosítása érdekében. Ezt a főtengelyt nagy tapasztalatunk alapján, gondosan terveztük a lehető legjobb motorteljesítmény biztosítása érdekében, a gyártási folyamat pedig nagyon szigorú ellenőrzésekből áll, hogy biztosítsuk a legjobb minőséget és a szűk tűréshatárokat a tökéletes illeszkedés érdekében. Az Audi dízel főtengelye a legmodernebb Sunnen gépekkel van teljesen kiegyensúlyozva 1gr.cm /- 0,1 pontossággal, és a kiegyensúlyozási eredményjelentés is mellékelve van. Tekintse meg az alkalmazásához tartozó egyedi jellemzőket alább.
Termékjellemzők és kialakítás
Masszív profilú ellensúlyok a maximális tartósság és a megnövelt főtengely-lendület érdekében.
Egyenes olajozófuratok a hajtórúdcsapok jobb olajozása érdekében.
Letört olajlyukak
Csapágyperem sugara szórt terhelés feszültség.
Kúpos rúdcsapok a súlycsökkentés érdekében.
A ZRP főtengelyek műszaki jellemzői
Teljeskörű CNC megmunkálás.
ION (plazma) nitrid eljárás edzéshez.
Többlépcsős hőkezelés.
Sörétezés a feszültségoldáshoz.
100%-os Magna folyósító a hibátlan felületminőségért.
Hőkezelés a kiváló kopásállóság érdekében.
Mikropolírozás a hosszabb csapágy-élettartamért.
Sonic teszten és röntgenen átesett a megbízható végtermék biztosítása érdekében.
Értékelések átlaga
Nincs értékelés