Az oldalunk használhatóságának érdekében sütiket (cookie) használ, amelyek leírását az adatvédelmi tájékoztatónkban találod. Rendben
PREMIUM TUNING
AKCIÓK! HÍREK
do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58)
Kattintásra galéria nyílik
do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58)
2 045,56 USD
Áfával Áfa nélkül
Tedd a kosárba!
A bruttó ár (Áfával) 0% áfát tartalmaz, amennyiben a postázási vagy átadási ország: United States
Gyártó

Gyári cikkszám: LF-270

Rendelésre!
A kiszállítás várható napja:
2024.11.12
do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58)

TERMÉKLEÍRÁS
A do88 büszkén mutatja be a BMW M2 M3 M4 (G80 G82 G87) teljes szénszálas szívórendszerét, amelyet nagy teljesítményre terveztek!

A turbófeltöltős motor új szívórendszerének tervezésekor három kritikus tényező létfontosságú: szűrés, légáramlás és hőszabályozás. Do88 szívórendszerünket úgy tervezték, hogy optimalizálja ezeket az elemeket, a levegőszűrést, a fokozott légáramlást, és alacsony bemeneti hőmérsékletet tartson a turbók számára. A légdobozok kialakítása – beleértve az alakjukat, térfogatukat és a felépítésükhöz felhasznált anyagokat – pontosan úgy van kialakítva, hogy maximalizálja a levegő áramlását a motorba, és ezáltal javítsa a teljesítményt.

A megemelkedett levegőbeszívási hőmérséklet rossz hatással van a motor teljesítményére, mivel a turbóknak forró, kevésbé sűrű levegővel kell löketet generálniuk. Ezért a teljesen zárt szívórendszer elengedhetetlen a beszívott levegő hőmérsékletének (IAT) minimalizálásához. Egy ilyen rendszer azonban kihívást jelent korlátozó jellege miatt, mivel kizárólag a légszűrődobozok alján lévő készlet levegőre támaszkodik a levegő beszívásához. A fejlesztés során nyilvánvalóvá vált, hogy ennek a korlátozásnak a megszüntetéséhez a rendszernek kiegészítő frisslevegő-tápra van szüksége. Ennek megoldására további levegőbevezető nyílásokat vezettünk be a fényszórók mögött mindkét oldalon. Annak érdekében, hogy a levegőszűrők körül elegendő légmennyiséget biztosítsunk, nagy, 7,8 hüvelykes légdobozokat terveztünk, amelyek emellett elegendő helyet biztosítanak a CSL merevítőelemek számára.

A készleten lévő műanyag szívócsövek pótlására nagyméretű, sima szénszálas csöveket terveztünk. Ezek 105 mm-es (4,1 hüvelyk) átmérővel kezdődnek a légszűrő végén, és zökkenőmentesen szűkülnek le 3,25 hüvelykre, illeszkedve az egyedi turbóbemeneteinkhez. Széncsöveinkhez csatlakozik a nagyméretű, egyedi tervezésű légszűrőnk. Ez a szűrő sűrű szövésű pamutgézzel rendelkezik, amely biztosítja a tiszta levegőáramlást. A tartósságra és hatékonyságra tervezett szűrő mosható és újrafelhasználható, így optimális teljesítményt és meghosszabbított élettartamot biztosít.

Kialakításunk a legtöbb utángyártott szívórendszertől megkülönböztetve megtettük a további lépéseket azáltal, hogy egyedi turbó beömlőnyílásokat fejlesztettünk ki, amelyek helyettesítik az OE korlátozó műanyag beömlőnyílásait. Az eredeti felszerelésű (OE) bemenetek mindössze 61 mm-es és 72 mm-es csatlakozási mérettel rendelkeznek. Ezzel szemben egyedi alumíniumöntvény turbóbemeneteink lényegesen nagyobb, 83 mm-es csatlakozásokkal rendelkeznek. Rendszerünk sokoldalúságának és hosszú élettartamának biztosítása érdekében innovatív tömítő- és adapterhüvely kialakítást vezettünk be. Öntvénybemeneteink 53,6 mm-es nyílást kínálnak a kompresszorház bemeneti hüvelyei felé, ami meghaladja az eredeti alkatrészek áramlási átmérőjét. A lapos csavarkarima felületéhez tömítjük, nem pedig a csőbetét oldalához. Ez a kialakítás lehetővé teszi, hogy turbóbemeneteink mind az eredeti, mind a hibrid turbókhoz illeszkedjenek, mint például a Pure S58 STG2+ és a TTE940, mivel különféle hüvelyeket tartalmaznak, amelyek illeszkednek a kompresszorház belső átmérőjéhez és a turbóbemeneteinkhez, biztosítva a zökkenőmentes illeszkedést.

Főbb jellemzők:

Nagy, 105 mm-es (4,1”) egyedi tervezésű előre olajozott pamut légszűrő sűrűn kötött pamut gézzel.
Teljesen zárt/zárt kialakítás, amely biztosítja, hogy csak hideg levegőt szállítsunk, hogy az IAT alacsonyan maradjon.
Fokozott indukciós hangot produkál a turbófeltöltő és az elválasztó szelepekből, de nem az a zavaró zaj, amelyet gyakran a teljesen nyitott légbeömlő okoz.
Precíziós tervezésű, optimalizált kialakítás a korlátlan légáramlás érdekében.
Tuningolt motorokhoz, hibrid turbókhoz és nagy turbókészletekhez optimalizálva.
24%-kal növeli a légáramlást
Csökkentett nyomásesés és terhelés a gyári alkatrészeken az OE bevitelhez képest.
Továbbfejlesztett fojtószelep és gyorsító reakció
Sima kialakítás éles vagy durva ívek vagy korlátozások nélkül.
Kompatibilis a legtöbb jövőbeli moddal, azaz a turbó frissítésekkel.
UV- és hőálló magasfényű átlátszó lakk a tartós védelemért.
Mosható légszűrő az optimális teljesítmény és a hosszú élettartam érdekében. Javasoljuk, hogy 20 000 km-enként tisztítsa meg a légszűrőt, kérjük, használjon univerzális pamut légszűrőkhöz készült tisztítószert. Használhatja például a "WADET500" cikkszámú BMC mosófolyadékot.

 Link a telepítési útmutatóhoz »
MODELLHEZ PASSZOL
BMW M2 (G87)
Motor: S58
Modellévek: 2023 - 202X

BMW M3 / M3 Competition / M3 CS (G80)
Motor: S58
Modellévek: 2020 - 202X

BMW M4 / M4 Competition / M4 CLS (G82)
Motor: S58
Modellévek : 2020 - 202X

OE-REF. / CSERE
13718095804
13718097028
13718095806
13718097045
13718095805
13718095807
13718095810
13718095812
11658090919
11658091579
Értékelések átlaga

Nincs értékelés