do88 karbon szívórendszer, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58)
TERMÉKLEÍRÁS
A do88 büszkén mutatja be a BMW M2 M3 M4 (G80 G82 G87) teljes szénszálas szívórendszerét, amelyet nagy teljesítményre terveztek!
A turbófeltöltős motor új szívórendszerének tervezésekor három kritikus tényező létfontosságú: szűrés, légáramlás és hőszabályozás. Do88 szívórendszerünket úgy tervezték, hogy optimalizálja ezeket az elemeket, a levegőszűrést, a fokozott légáramlást, és alacsony bemeneti hőmérsékletet tartson a turbók számára. A légdobozok kialakítása – beleértve az alakjukat, térfogatukat és a felépítésükhöz felhasznált anyagokat – pontosan úgy van kialakítva, hogy maximalizálja a levegő áramlását a motorba, és ezáltal javítsa a teljesítményt.
A megemelkedett levegőbeszívási hőmérséklet rossz hatással van a motor teljesítményére, mivel a turbóknak forró, kevésbé sűrű levegővel kell löketet generálniuk. Ezért a teljesen zárt szívórendszer elengedhetetlen a beszívott levegő hőmérsékletének (IAT) minimalizálásához. Egy ilyen rendszer azonban kihívást jelent korlátozó jellege miatt, mivel kizárólag a légszűrődobozok alján lévő készlet levegőre támaszkodik a levegő beszívásához. A fejlesztés során nyilvánvalóvá vált, hogy ennek a korlátozásnak a megszüntetéséhez a rendszernek kiegészítő frisslevegő-tápra van szüksége. Ennek megoldására további levegőbevezető nyílásokat vezettünk be a fényszórók mögött mindkét oldalon. Annak érdekében, hogy a levegőszűrők körül elegendő légmennyiséget biztosítsunk, nagy, 7,8 hüvelykes légdobozokat terveztünk, amelyek emellett elegendő helyet biztosítanak a CSL merevítőelemek számára.
A készleten lévő műanyag szívócsövek pótlására nagyméretű, sima szénszálas csöveket terveztünk. Ezek 105 mm-es (4,1 hüvelyk) átmérővel kezdődnek a légszűrő végén, és zökkenőmentesen szűkülnek le 3,25 hüvelykre, illeszkedve az egyedi turbóbemeneteinkhez. Széncsöveinkhez csatlakozik a nagyméretű, egyedi tervezésű légszűrőnk. Ez a szűrő sűrű szövésű pamutgézzel rendelkezik, amely biztosítja a tiszta levegőáramlást. A tartósságra és hatékonyságra tervezett szűrő mosható és újrafelhasználható, így optimális teljesítményt és meghosszabbított élettartamot biztosít.
Kialakításunk a legtöbb utángyártott szívórendszertől megkülönböztetve megtettük a további lépéseket azáltal, hogy egyedi turbó beömlőnyílásokat fejlesztettünk ki, amelyek helyettesítik az OE korlátozó műanyag beömlőnyílásait. Az eredeti felszerelésű (OE) bemenetek mindössze 61 mm-es és 72 mm-es csatlakozási mérettel rendelkeznek. Ezzel szemben egyedi alumíniumöntvény turbóbemeneteink lényegesen nagyobb, 83 mm-es csatlakozásokkal rendelkeznek. Rendszerünk sokoldalúságának és hosszú élettartamának biztosítása érdekében innovatív tömítő- és adapterhüvely kialakítást vezettünk be. Öntvénybemeneteink 53,6 mm-es nyílást kínálnak a kompresszorház bemeneti hüvelyei felé, ami meghaladja az eredeti alkatrészek áramlási átmérőjét. A lapos csavarkarima felületéhez tömítjük, nem pedig a csőbetét oldalához. Ez a kialakítás lehetővé teszi, hogy turbóbemeneteink mind az eredeti, mind a hibrid turbókhoz illeszkedjenek, mint például a Pure S58 STG2+ és a TTE940, mivel különféle hüvelyeket tartalmaznak, amelyek illeszkednek a kompresszorház belső átmérőjéhez és a turbóbemeneteinkhez, biztosítva a zökkenőmentes illeszkedést.
Főbb jellemzők:
Nagy, 105 mm-es (4,1”) egyedi tervezésű előre olajozott pamut légszűrő sűrűn kötött pamut gézzel.
Teljesen zárt/zárt kialakítás, amely biztosítja, hogy csak hideg levegőt szállítsunk, hogy az IAT alacsonyan maradjon.
Fokozott indukciós hangot produkál a turbófeltöltő és az elválasztó szelepekből, de nem az a zavaró zaj, amelyet gyakran a teljesen nyitott légbeömlő okoz.
Precíziós tervezésű, optimalizált kialakítás a korlátlan légáramlás érdekében.
Tuningolt motorokhoz, hibrid turbókhoz és nagy turbókészletekhez optimalizálva.
24%-kal növeli a légáramlást
Csökkentett nyomásesés és terhelés a gyári alkatrészeken az OE bevitelhez képest.
Továbbfejlesztett fojtószelep és gyorsító reakció
Sima kialakítás éles vagy durva ívek vagy korlátozások nélkül.
Kompatibilis a legtöbb jövőbeli moddal, azaz a turbó frissítésekkel.
UV- és hőálló magasfényű átlátszó lakk a tartós védelemért.
Mosható légszűrő az optimális teljesítmény és a hosszú élettartam érdekében. Javasoljuk, hogy 20 000 km-enként tisztítsa meg a légszűrőt, kérjük, használjon univerzális pamut légszűrőkhöz készült tisztítószert. Használhatja például a "WADET500" cikkszámú BMC mosófolyadékot.
Link a telepítési útmutatóhoz »
MODELLHEZ PASSZOL
BMW M2 (G87)
Motor: S58
Modellévek: 2023 - 202X
BMW M3 / M3 Competition / M3 CS (G80)
Motor: S58
Modellévek: 2020 - 202X
BMW M4 / M4 Competition / M4 CLS (G82)
Motor: S58
Modellévek : 2020 - 202X
OE-REF. / CSERE
13718095804
13718097028
13718095806
13718097045
13718095805
13718095807
13718095810
13718095812
11658090919
11658091579
Értékelések átlaga
Nincs értékelés