do88 első intercooler vízhűtő radiator BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58)
Javítsa a 2021+ BMW G8X M2/M3/M4 teljesítményét a do88 Front Intercooler Radiatorral, amely radiátor az optimális töltőlevegő-hűtésre megerőltető vezetési körülmények között.
Háttér
Az S58 motor víz-levegő töltőhűtővel rendelkezik, amely párosul egy hőcserélővel (vízradiátor) az autó elején. Ez a radiátor lehűti a töltőlevegő-hűtőn átáramló vizet, a víz pedig elvezeti a hőt a töltőlevegőből, mielőtt az bejutna a motorba.
Az S58 töltőlevegő-hűtőrendszer kihívásai A
hangolt S58-as motorok tulajdonosai gyakran szembesülnek a töltőlevegő-hűtőrendszer gyors felmelegedésének problémájával, különösen pályafutás közben. A magas szívóhőmérséklet miatt az ECU csökkentheti a teljesítményt, vagy akár ernyedt üzemmódba is kapcsolhatja az autót. A do88 első intercooler radiátor segít alacsonyan tartani a hőmérsékletet, és javítja autója megbízhatóságát és teljesítményét. Megoldásunk Az egyedi do88 radiátorok tervezése teljes felújítással kezdődött, a tartósság és a teljesítmény előtérbe helyezésével. Hűtőnk tartósságot és hosszú távú teljesítményt biztosít azáltal, hogy kiküszöböli a műanyag alkatrészeket a masszív alumínium helyett a végtartályokban, a magban és a CNC-megmunkálású csatlakozókban, és gondoskodik arról, hogy minden AWI-hegesztés legyen. A Quad Pass kialakításának bevezetése javítja a hűtést, a maximális hatékonyság érdekében a hűtőfolyadék négyszer halad át a hűtő magján.
A do88 célja azonban túlmutat a tartósságon. A mag térfogatának 39%-kal, a külső csőfelületnek 9%-kal történő növelésével, miközben egyidejűleg a hűtőfolyadék Quad áteresztő áramlását is integrálja, a do88 hűtő meghaladja az eredetit. Ez jobb hűtési kapacitást eredményez, ezáltal javítva az autó teljesítményét.
Beszerelés
A do88 hűtőt úgy tervezték, hogy könnyen felszerelhető legyen BMW gyári alkatrészeivel. Egyedi sziklavédőkkel van ellátva, amelyek megvédik a törmeléket. Hűtőnk mindkét automata vagy kézi sebességváltós autóhoz illeszkedik, így sokoldalú frissítés minden G8X M2/M3/M4 modellhez.
Főbb jellemzők:
39%-kal nagyobb mag, mint az eredeti.
A 2 soros mag 48 mm vastag, így 9%-kal megnövelt aktív hűtési területet biztosít.
Négy áteresztő áramlás, ez lehetővé teszi, hogy a víz négyszer áthaladjon a hűtőn, mint az eredeti hűtőn, így biztosítva, hogy az egyik maximalizálja a víz érintkezését a hűtőtérrel.
Az eredetihez képest valamivel magasabb hűtőbordák, 4,4 mm helyett 5 mm. Ez jó légáramlást biztosít a motor hűtőjének a megnövekedett magvastagság ellenére.
Teljes alumínium konstrukció, tartós AWI hegesztett végtartályokkal.
Megnövelt folyadékkapacitás (1,4 literrel több) az optimális hőelvezetés érdekében.
Frissítse BMW G8X M2/M3/M4-ét do88 hűtőnkkel, és javítsa a hűtési hatékonyságot és teljesítményt a nehéz vezetési körülmények között.
MODELLHEZ PASSZOL
BMW M2 (G87)
Motor: S58
Modellévek: 2023 - 202X
BMW M3 / M3 Competition / M3 CS (G80)
Motor: S58
Modellévek: 2020 - 202X
BMW M4 / M4 Competition / M4 CLS (G82)
Motor: S58
Modellévek : 2020 - 202X
OE-REF. / CSERE
17118095283
Értékelések átlaga
Nincs értékelés