Az oldalunk használhatóságának érdekében sütiket (cookie) használ, amelyek leírását az adatvédelmi tájékoztatónkban találod. Rendben
PREMIUM TUNING
AKCIÓK! HÍREK
do88 VAG 2.0 TSI EA888 Gen4 (245hp) szívócső
Kattintásra galéria nyílik
do88 VAG 2.0 TSI EA888 Gen4 (245hp) szívócső do88 VAG 2.0 TSI EA888 Gen4 (245hp) szívócső do88 VAG 2.0 TSI EA888 Gen4 (245hp) szívócső do88 VAG 2.0 TSI EA888 Gen4 (245hp) szívócső do88 VAG 2.0 TSI EA888 Gen4 (245hp) szívócső do88 VAG 2.0 TSI EA888 Gen4 (245hp) szívócső do88 VAG 2.0 TSI EA888 Gen4 (245hp) szívócső do88 VAG 2.0 TSI EA888 Gen4 (245hp) szívócső
243,97 USD
Áfával Áfa nélkül
Tedd a kosárba!
A bruttó ár (Áfával) 0% áfát tartalmaz, amennyiben a postázási vagy átadási ország: United States
Választék
kék 243,97 USD
fekete 243,97 USD
Gyártó

Gyári cikkszám: do88-kit241B

Rendelésre!
A kiszállítás várható napja:
2025.06.08
do88 VAG 2.0 TSI EA888 Gen4 (245hp) szívócső

Termékleírás
do88 Performance turbó szívócsövek, melyeket könnyű beszerelni a VAG 2.0 TSI EA888 Gen4-be.!
Főbb adatok

Több levegő a motorba, kevesebb ellennyomás és jobb légáramlás!
Légáramlás 0,1 bar / 1,45 psi nyomásesésnél: 717 CFM (587 CFM), 22%-kal magasabb, mint az eredeti alkatrésznél! Lásd az alábbi ábrát.
3D-s, szabad formájú bevezető tömlő a legfinomabb szilikonból.
CNC-megmunkált turbó bemeneti adapter.
Megfontolások

A turbófeltöltős motor hatékonyságát közvetlenül befolyásolja a beszívott levegő hőmérséklete (IAT) és a rendszerben uralkodó ellennyomás. Egy kulcsfontosságú, mégis gyakran figyelmen kívül hagyott szempont a kompresszor előtti megfelelő légáramlás a túlnyomás elkerülése érdekében. A kisebb vákuum és a hidegebb levegő lehetővé teszi a turbó számára, hogy nagyobb tömeget termeljen, ami végső soron több levegőt jelent a szívócsőben – összefoglalva, ez észrevehető teljesítménynövekedést jelent. Nagy teljesítménynövekedés érhető el egy jó szívórendszerrel! Az elmúlt évek során, számtalan órányi értékeléssel és fejlesztéssel láttuk a koherens összefüggést az IAT, a kompresszorhoz jutó megfelelő légáramlás és ennek a teljesítményre gyakorolt ​​hatása között.

do88 turbó bemeneti cső

A fejlesztést az autó teljes kijelölt területének 3D-s szkennelésével kezdtük. Ez lehetővé tette számunkra, hogy ésszerűen dolgozzunk a termékekkel a CAD-környezetünkben, SolidWorks segítségével. A teljes légszűrőrendszert a légáramlásra optimalizáltuk, a sugarakat és szögeket pedig sokszor átdolgoztuk a legjobb eredmény elérése érdekében! A készterméket mind számítógépes áramlásdinamikai (CFD), mind Superflow SF1020 áramlásmérő padunkkal ellenőriztük. Minden erőfeszítést megteszünk annak érdekében, hogy valós és megbízható adatokat szolgáltassunk Önnek, mint ügyfélnek.

A készlet fekete tömlővel, CNC-megmunkált adapterrel a turbó felé és kiváló minőségű tömlőbilincsekkel érkezik.

Illeszkedik:

OEM-referencia:
5WA129654A
 Link a telepítési útmutatóhoz »
Modellhez illik
VW Golf (MK8)
Modellév: 2020-
Modell: GTI
Motor: 2.0 TSI (245hk)

Audi A3 / S3 (8Y)
Modellév: 2020-
Motor: 2.0 TSI (245hk)

SEAT León (MK4)
Modellév: 2020-
Motor: 2.0 TSI (245hk)

Skoda Octavia (NX)
Modellév: 2019-
Motor: 2.0 TSI (245hk)

Cupra Formentor (5FF)
Modellév: 2020-
Motor: 2.0 TSI (245hk)
OE-ref. / Csere
5WA129654A
Értékelések átlaga

Nincs értékelés