Az oldalunk használhatóságának érdekében sütiket (cookie) használ, amelyek leírását az adatvédelmi tájékoztatónkban találod. Rendben
PREMIUM TUNING
AKCIÓK! HÍREK
Forge Motorsport karbon légszűrő szett BMW B58 (M140i, M240i, M340i, M440i)
526,54 USD
Áfával Áfa nélkül
Tedd a kosárba!
A bruttó ár (Áfával) 0% áfát tartalmaz, amennyiben a postázási vagy átadási ország: United States
Gyártó

Gyári cikkszám: FMINDK50

Rendelésre!
A kiszállítás várható napja:
2024.12.06

Termékleírás

  • +11 LE 
  • +19 NM nyomaték
  • Indukciós készlet és bemeneti tömlő mellékelve
  • Továbbfejlesztett indukciós zaj
  • Teljes utasítások
  • Prepreg 2x2 twill formázott szénszál
  • Életre szóló garancia

 

Ha már rendelkezik befolyócsövünkkel, és csak a szénbeszívót szeretné megvásárolni, kérjük, tekintse meg FMINDK50-CARBON termékünket

Ez a termék közvetlenül helyettesíti a 13718601678, 13718605164, 13718601682 OEM cikkszámokat .

A B58-as motor a BMW remekműve, nagy teljesítményt produkál, fantasztikus zajt produkál, és az FMINDK50 hozzáadásával ezeket a tulajdonságokat még tovább viheti. Amikor fejlesztőcsapatunk elemezte a BMW M140i OEM légdobozát és bemeneti csatornáját, amelyet a The Performance Company kedvesen kölcsönadott nekünk , több részből álló megoldást találtunk ki az összes terület maximalizálására.

A Fejlesztési Utazás

1. lépés: Az Egyesült Királyságban és néhány EU-specifikációval rendelkező M140i-ben van egy üreg, amely megakadályozza, hogy a radiátor előtt felhalmozódó alacsony nyomású zóna bejusson a szívócsatornába. Létrehoztuk az FMINLD2-t , egy szénszálas faragott csatornát, amely a blank helyére cseréli, és több levegőt vezet a csatornába a légdoboz felé. 

2. lépés: Most, hogy ez a nagyobb mennyiségű levegő bejutott a légdobozba, nagyobb szűrési felületre van szükségünk, hogy maximalizáljuk a légáramlást a motor felé. Ezért egy nagy áramlású teljesítményű kúpos szűrő mellett döntöttünk, és más, felső légdoboz-bevezető készleteink fejlesztését használtuk fel, hogy tájékoztassuk az FMINDK50 létrehozásához szükséges tervezési folyamatot.

3. lépés: A gyenge láncszem most az OEM bemeneti tömlő volt a hangrezonátorral és harmonikabordákkal, amelyek turbulenciát okoznak és lelassítják a légáramlást. Az FMINLH25-öt (amely a készlethez tartozik) többrétegű sima szilikonból hoztuk létre , hogy jelentősen csökkentsük a turbulens légáramlást és kezeljük a nagy lendületet. Az átmérőjét is megnöveltük 85 mm-ről 90 mm-re.

* 10% kedvezményt kap az indukciós készlet és a bemeneti cső árából, ha együtt vásárolja meg (a kód automatikusan megjelenik a pénztárnál)

 

A SolidWorks CAD-et, 3D-nyomatokat és számos dyno-munkamenetet használtunk, hogy valóban feloldjuk a teljesítményt. A szimulációs tesztelés nagy szerepet játszott a tervezési folyamatban a légáramlás maximalizálása érdekében.

Kísérletezhettünk a kamrába a bemeneti csatornából az alsó légdobozba belépő légáramlattal a szűrő helyzetének, a lamellák méretének és elhelyezkedésének változtatásával, valamint egyéb változókkal, hogy a beszívás maximális teljesítményt nyújtson.

A 3D-s nyomtatott prototípusok segítettek a szimulációs tesztek és a valós vezetési körülmények összehasonlításában .

Tekintse meg videónkat a YouTube-on, amely bemutatja a végső prototípusunk dyno tesztelését . Ez egy értékes összehasonlítás, amelyet a motorsport legfelső szintjein használnak, és most már az Ön járművéhez is eljuttatják.

YouTube videó

A szénszál


A szénszál használata nyilvánvaló előnyökkel jár az erő, a könnyű súly és az esztétika terén. Azonban gyakran elfelejtik az alacsony hővezető képességét, ami azt jelenti, hogy csökkenti a hőelnyelést és a hő átadását a közeli tárgyakra. A bemeneti levegő hőmérsékletének (IAT) alacsonyan tartása gyakran nehéz része az indukciós rendszerek fejlesztésének, ezért az FMINDK50 fém vagy műanyag bemeneti megoldásainak cseréje segít csökkenteni az IAT-t és növelni a jármű motorjába szállított levegő mennyiségét, amelyet a turbófeltöltő összenyom.

Ez jobban befolyásolja a teljesítményt hidegen, mivel így több oxigént (sűrűbb levegőt) biztosít a motornak, így javítva az égést az egyes hengerekben. Ezenkívül a levegő hőmérsékletének szabályozásával és csökkentésével a motor megbízhatóságát is növeli azáltal, hogy az AFR-eket (Air Fuel Ratios) minden hengerben biztonságos szinten tartja, ami viszont növelheti a motor teljesítményét a levegő miatt. hogy hűvösebb. Ekkor egy nagyobb durranás keletkezik a hengerben, feltéve, hogy a megfelelő mennyiségű üzemanyagot adagolják. Ez egyenlő lehet a BHP és a nyomaték növekedésével.


A bemeneti tömlő

Az OEM bemeneti tömlő hangrezonátora és harmonika bordái jelentős turbulenciát okoznak a légáramlásban, ami rontja a motor potenciális teljesítményét. Továbbfejlesztett megoldásunk, az FMINLH25  (amely ebben a készletben található), számos teljesítménynövelést kínál, többek között:

  • Továbbfejlesztett indukciós zaj.
  • A többrétegű szilikon konstrukció megnöveli az FMINLH25 élettartamát az OEM tömlőéhez képest.
  • Az 5 rétegű szilikon szerkezet sokkal jobban bírja a motor feltérképezésének igénybevételét, mint az OEM tömlő.
  • Az átmérő növelése a légdoboz végén 85 mm-ről 90 mm-re.
  • Életre szóló garancia .

Tesztelés

 

A tesztelést a Performance Remap segítségével fejezték be Gloucesterben a VTEC 4 kerék meghajtású próbapadon. Ez annak biztosítására szolgál, hogy minden adatunkat a lehető legpontosabban érje el egy független tuner. Az alábbi eredmények önmagukért beszélnek, azzal a plusz előnnyel is, hogy rendkívül egyszerűen , speciális szerszámok nélkül felszerelhető alkatrész, ez a kiváló, megfizethető módosítás a BMW rajongói számára.

A fent látható Dyno Graph alapján teljesítménynövekedés várható 2500 ford./perctől a piros vonalig 11 LE teljesítménnyel és körülbelül 19 NM nyomatékkal a csúcsfordulatszámon. A forgatónyomaték növekedése jól látható a dinamikus grafikonon, és jól látható az autó vezetésekor. Amint jön a lendület, érezheti az extra nyomaték ütését, amely egészen a redline-ig löki. A dynón tesztelt M140i a Pipercross teljesítményű panelszűrőn kívül más volt, de egy hangolt járművel nagyobb százalékos nyereséget fog látni, mivel a jármű képes lesz kihasználni a hideg levegő mennyiségének növekedését.

Az FMINDK50 az elismert Hi Flow termékcsalád része, és gondoskodik arról, hogy járműve kritikus hideg levegőt kapjon. Nem csak a Forge alkatrész jobb választás a teljesítmény szempontjából, de a szénszál valóban segít némi karaktert adni a motortérnek. A karbon szövését úgy optimalizálták, hogy illeszkedjen a szívócsonkon lévő karbonhoz, ami igazán jól mutatja, milyen részletgazdagsággal dolgozunk. A kiváló minőségű szénszál  prepreg 2x2 twill, amelyet egy autoklávban  tuskószerszámmal alakítottak ki, és UV fényes gél bevonattal vannak ellátva. Az összes hardvertermékre vonatkozó Forge Motorsport  élettartam-garancia*  azt mutatja, hogy bízunk termékeink minőségében, miközben Ön büszkeségében és örömében élvezi azokat.

A készletben megtalálható minden, ami a telepítéshez szükséges (FMINDK50 szénindukciós készlet és FMINLH25 bemeneti tömlő), amely körülbelül 1 óra alatt elvégezhető, beleértve a színes  utasításokat is . Egy ilyen könnyen beilleszthető termék esetében valóban jelentős előnyökkel jár. Ha azt vizsgálja, hogy az FMINDK50 illeszkedik-e a kompatibilis járműlistánkon nem szereplő járműhöz, kérjük, ellenőrizze, hogy az OEM felső légdobozában van-e csatorna a rugóstag átféréséhez, ha igen, az FMINDK50 nem illeszkedik az Ön járművéhez. Ha bármilyen kérdése van, forduljon hozzánk a motortér fényképével.

Értékelések átlaga

Nincs értékelés