Termékleírás
- +11 LE
- +19 NM nyomaték
- Indukciós készlet és bemeneti tömlő mellékelve
- Továbbfejlesztett indukciós zaj
- Teljes utasítások
- Prepreg 2x2 twill formázott szénszál
- Életre szóló garancia
Ha már rendelkezik befolyócsövünkkel, és csak a szénbeszívót szeretné megvásárolni, kérjük, tekintse meg FMINDK50-CARBON termékünket
Ez a termék közvetlenül helyettesíti a 13718601678, 13718605164, 13718601682 OEM cikkszámokat .
A B58-as motor a BMW remekműve, nagy teljesítményt produkál, fantasztikus zajt produkál, és az FMINDK50 hozzáadásával ezeket a tulajdonságokat még tovább viheti. Amikor fejlesztőcsapatunk elemezte a BMW M140i OEM légdobozát és bemeneti csatornáját, amelyet a The Performance Company kedvesen kölcsönadott nekünk , több részből álló megoldást találtunk ki az összes terület maximalizálására.
A Fejlesztési Utazás
1. lépés: Az Egyesült Királyságban és néhány EU-specifikációval rendelkező M140i-ben van egy üreg, amely megakadályozza, hogy a radiátor előtt felhalmozódó alacsony nyomású zóna bejusson a szívócsatornába. Létrehoztuk az FMINLD2-t , egy szénszálas faragott csatornát, amely a blank helyére cseréli, és több levegőt vezet a csatornába a légdoboz felé.
2. lépés: Most, hogy ez a nagyobb mennyiségű levegő bejutott a légdobozba, nagyobb szűrési felületre van szükségünk, hogy maximalizáljuk a légáramlást a motor felé. Ezért egy nagy áramlású teljesítményű kúpos szűrő mellett döntöttünk, és más, felső légdoboz-bevezető készleteink fejlesztését használtuk fel, hogy tájékoztassuk az FMINDK50 létrehozásához szükséges tervezési folyamatot.
3. lépés: A gyenge láncszem most az OEM bemeneti tömlő volt a hangrezonátorral és harmonikabordákkal, amelyek turbulenciát okoznak és lelassítják a légáramlást. Az FMINLH25-öt (amely a készlethez tartozik) többrétegű sima szilikonból hoztuk létre , hogy jelentősen csökkentsük a turbulens légáramlást és kezeljük a nagy lendületet. Az átmérőjét is megnöveltük 85 mm-ről 90 mm-re.
* 10% kedvezményt kap az indukciós készlet és a bemeneti cső árából, ha együtt vásárolja meg (a kód automatikusan megjelenik a pénztárnál)
A SolidWorks CAD-et, 3D-nyomatokat és számos dyno-munkamenetet használtunk, hogy valóban feloldjuk a teljesítményt. A szimulációs tesztelés nagy szerepet játszott a tervezési folyamatban a légáramlás maximalizálása érdekében.
Kísérletezhettünk a kamrába a bemeneti csatornából az alsó légdobozba belépő légáramlattal a szűrő helyzetének, a lamellák méretének és elhelyezkedésének változtatásával, valamint egyéb változókkal, hogy a beszívás maximális teljesítményt nyújtson.
A 3D-s nyomtatott prototípusok segítettek a szimulációs tesztek és a valós vezetési körülmények összehasonlításában .
Tekintse meg videónkat a YouTube-on, amely bemutatja a végső prototípusunk dyno tesztelését . Ez egy értékes összehasonlítás, amelyet a motorsport legfelső szintjein használnak, és most már az Ön járművéhez is eljuttatják.
A szénszál
A szénszál használata nyilvánvaló előnyökkel jár az erő, a könnyű súly és az esztétika terén. Azonban gyakran elfelejtik az alacsony hővezető képességét, ami azt jelenti, hogy csökkenti a hőelnyelést és a hő átadását a közeli tárgyakra. A bemeneti levegő hőmérsékletének (IAT) alacsonyan tartása gyakran nehéz része az indukciós rendszerek fejlesztésének, ezért az FMINDK50 fém vagy műanyag bemeneti megoldásainak cseréje segít csökkenteni az IAT-t és növelni a jármű motorjába szállított levegő mennyiségét, amelyet a turbófeltöltő összenyom.
Ez jobban befolyásolja a teljesítményt hidegen, mivel így több oxigént (sűrűbb levegőt) biztosít a motornak, így javítva az égést az egyes hengerekben. Ezenkívül a levegő hőmérsékletének szabályozásával és csökkentésével a motor megbízhatóságát is növeli azáltal, hogy az AFR-eket (Air Fuel Ratios) minden hengerben biztonságos szinten tartja, ami viszont növelheti a motor teljesítményét a levegő miatt. hogy hűvösebb. Ekkor egy nagyobb durranás keletkezik a hengerben, feltéve, hogy a megfelelő mennyiségű üzemanyagot adagolják. Ez egyenlő lehet a BHP és a nyomaték növekedésével.
A bemeneti tömlő
Az OEM bemeneti tömlő hangrezonátora és harmonika bordái jelentős turbulenciát okoznak a légáramlásban, ami rontja a motor potenciális teljesítményét. Továbbfejlesztett megoldásunk, az FMINLH25 (amely ebben a készletben található), számos teljesítménynövelést kínál, többek között:
- Továbbfejlesztett indukciós zaj.
- A többrétegű szilikon konstrukció megnöveli az FMINLH25 élettartamát az OEM tömlőéhez képest.
- Az 5 rétegű szilikon szerkezet sokkal jobban bírja a motor feltérképezésének igénybevételét, mint az OEM tömlő.
- Az átmérő növelése a légdoboz végén 85 mm-ről 90 mm-re.
- Életre szóló garancia .
Tesztelés
A tesztelést a Performance Remap segítségével fejezték be Gloucesterben a VTEC 4 kerék meghajtású próbapadon. Ez annak biztosítására szolgál, hogy minden adatunkat a lehető legpontosabban érje el egy független tuner. Az alábbi eredmények önmagukért beszélnek, azzal a plusz előnnyel is, hogy rendkívül egyszerűen , speciális szerszámok nélkül felszerelhető alkatrész, ez a kiváló, megfizethető módosítás a BMW rajongói számára.
A fent látható Dyno Graph alapján teljesítménynövekedés várható 2500 ford./perctől a piros vonalig 11 LE teljesítménnyel és körülbelül 19 NM nyomatékkal a csúcsfordulatszámon. A forgatónyomaték növekedése jól látható a dinamikus grafikonon, és jól látható az autó vezetésekor. Amint jön a lendület, érezheti az extra nyomaték ütését, amely egészen a redline-ig löki. A dynón tesztelt M140i a Pipercross teljesítményű panelszűrőn kívül más volt, de egy hangolt járművel nagyobb százalékos nyereséget fog látni, mivel a jármű képes lesz kihasználni a hideg levegő mennyiségének növekedését.
Az FMINDK50 az elismert Hi Flow termékcsalád része, és gondoskodik arról, hogy járműve kritikus hideg levegőt kapjon. Nem csak a Forge alkatrész jobb választás a teljesítmény szempontjából, de a szénszál valóban segít némi karaktert adni a motortérnek. A karbon szövését úgy optimalizálták, hogy illeszkedjen a szívócsonkon lévő karbonhoz, ami igazán jól mutatja, milyen részletgazdagsággal dolgozunk. A kiváló minőségű szénszál prepreg 2x2 twill, amelyet egy autoklávban tuskószerszámmal alakítottak ki, és UV fényes gél bevonattal vannak ellátva. Az összes hardvertermékre vonatkozó Forge Motorsport élettartam-garancia* azt mutatja, hogy bízunk termékeink minőségében, miközben Ön büszkeségében és örömében élvezi azokat.
A készletben megtalálható minden, ami a telepítéshez szükséges (FMINDK50 szénindukciós készlet és FMINLH25 bemeneti tömlő), amely körülbelül 1 óra alatt elvégezhető, beleértve a színes utasításokat is . Egy ilyen könnyen beilleszthető termék esetében valóban jelentős előnyökkel jár. Ha azt vizsgálja, hogy az FMINDK50 illeszkedik-e a kompatibilis járműlistánkon nem szereplő járműhöz, kérjük, ellenőrizze, hogy az OEM felső légdobozában van-e csatorna a rugóstag átféréséhez, ha igen, az FMINDK50 nem illeszkedik az Ön járművéhez. Ha bármilyen kérdése van, forduljon hozzánk a motortér fényképével.
Nincs értékelés