do88 BMW F8X M2C M3 M4 Tuning intercooler
do88 teljesítményű közbenső hűtő a BMW M2 / M3 / M4 F8X könnyű felszereléséhez.
Az S55 turbómotor, amely a BMW M2C / M3 / M4 F8X-et hajtja, egy „normál” léghűtéses közbenső hűtő helyett egy felső szerelésű vízhűtéses közbenső hűtőt használ. Ennek az OE intercooler-nek van egy Tube & Fin magja, rögzített műanyag végtartályokkal. Ennek a konstrukciónak megvannak a hátrányai, mivel hajlamos megrepedni és elkezd hűtőfolyadékot szivárogni a motorba, vagy szivárog a nyomás a tartály tömítéséből.
Küldetésünk egy új teljesítményű közbenső hűtő ezen fejlesztésének elindításakor az volt, hogy kiküszöböljük az OE intercooler gyengeségeit, és természetesen nagy teljesítménynövelést kínálunk. Az összes teszt során, amelyet teljes BMW F8X M2C / M3 / M4 termékkínálatunk fejlesztése során végeztünk, világosan látjuk, hogy a csúcsteljesítmény hogyan egyenlő közvetlenül az IAT-val (beszívott levegő hőmérséklet).
Ahhoz, hogy pontos hűtési modellt kapjunk a rendelkezésre álló helyről az intercooler tervezéséhez, részletes 3D-vizsgálatot készítettünk az M3 Competition motorházunkról. A Solidworks CAD-szoftverünkben a 3D-scan által generált modell segítségével számos tervezési koncepciót kipróbáltunk a töltőlevegő-hűtőnk számára.
A végleges tervezési koncepcióról több CFD-szimuláció után döntöttünk a Solidworks Flow Simulation szoftverünkben. Ebben a szoftverben szimulálhatjuk a levegő áramlását, és mérhetjük a nyomásesést és a levegő eloszlását a mag felett. Úgy döntöttünk, hogy nem tartalmazunk belső légi útmutatókat, mivel több szimulációnkból kiderült, hogy többet ártanak, mint használnak. A légáramlás tökéletesen oszlik el a magon a tartály kialakításunkkal, belső légvezetők nélkül, mivel sok állítás jó. De sok esetben ezek turbulenciát és zavarokat okoznak a légáramlásban.
Végső tervünk egy TIG-hegesztett alumínium öntési tartályokkal ellátott rúd-lemez magot eredményezett. Ez nyugalmat kínál minden High boost dallamhoz. Sikerült kihasználnunk egy hatalmas magot, 85% -kal elmaradva az OEM-től, és csökkenteni (16% -kal alacsonyabb) a töltő levegő nyomásesését, és változtatás nélkül fenntartani a beeső beépítést. A töltőnyomás-csökkenés csökkentése az intercooler felett számos előnnyel jár, például a turbóknak kevesebbet kell működniük a célfokozás / alacsonyabb hőmérséklet elérése / a fojtószelep reakciójának javítása érdekében. Rendelkezünk a nyomásesés kiszámításához szükséges berendezéssel CFD számoló szoftverünkben, valamint valós teszteket is végzünk a Superflow SF-1020 áramlásmérő padban. A vízhűtőfolyadék oldalán kettős áteresztő áramlási struktúrára váltottunk, amely lehetővé teszi a hűtőfolyadék kétszeri áramlását a magon, mielőtt kilépne a közbenső hűtőből, az OE egyszeri járatú szerkezet helyett.
Nagy sűrűségű offset hűtőbordát használunk mind a levegő, mind a víz oldalán. Számos tesztet végeztek az optimális egyensúly megtalálására a levegő és a vízbordák között a maximális hőátadás elérése érdekében. Ez közbenső hűtőnknek jelentősen megnő az aktív hűtési területe az OE-vel összehasonlítva.
Természetesen, mivel ez egy do88 teljesítményű termék, alapos, súlyos és folyamatos teszteket hajtottunk végre a termék fejlesztésével a legjobb teljesítmény biztosítása érdekében. Nem egy kompromisszum született.
Mindez a kemény munka olyan terméket eredményez, amely ilyen vagy olyan módon valóban növeli járműve teljesítményét, függetlenül attól, hogy egy szokásos autó vagy egy erősen módosított szörnyeteg! Sínen, utcán, szalagon ez a töltőlevegő-hűtő lesz az igazi társa!
Jelentős előnyök a do88 teljesítményű hűtőberendezéssel (készlet-összehasonlító számok):
- 13 LE csúcs teljesítmény! Autón mérve, a BootMod3 1. szakasz dallamával.
- Legmagasabb, 25 LE-s közepes teljesítmény-erősítés!
- A legnagyobb nyomatéknyereség, 52 Nm!
- Nagyobb magtérfogat: 5657cm3 (3052cm3), 85% -kal nagyobb!
- Légáram 0,025 bar / 0,36 psi nyomásesésnél: 298 CFM (256 CFM), 16% -kal nagyobb!
- Alacsonyabb hűtőközeg-hűtő levegő hőmérséklete ugyanazon körülmények között: 39 ° C (48 ° C), 9 ° C-kal alacsonyabb! *
- Az alábbi listában szereplő összes autóra megfelel!
* Teljes sebességgel 0–240 km / h sebességgel mérve 240 km / h sebességgel a légcsíkon. Mindkét tesztet ugyanazon a napon hajtották végre, azonos körülmények között.
Az S55 turbómotor, amely a BMW M2C / M3 / M4 F8X-et hajtja, egy „normál” léghűtéses közbenső hűtő helyett egy felső szerelésű vízhűtéses közbenső hűtőt használ. Ennek az OE intercooler-nek van egy Tube & Fin magja, rögzített műanyag végtartályokkal. Ennek a konstrukciónak megvannak a hátrányai, mivel hajlamos megrepedni és elkezd hűtőfolyadékot szivárogni a motorba, vagy szivárog a nyomás a tartály tömítéséből.
Küldetésünk egy új teljesítményű közbenső hűtő ezen fejlesztésének elindításakor az volt, hogy kiküszöböljük az OE intercooler gyengeségeit, és természetesen nagy teljesítménynövelést kínálunk. Az összes teszt során, amelyet teljes BMW F8X M2C / M3 / M4 termékkínálatunk fejlesztése során végeztünk, világosan látjuk, hogy a csúcsteljesítmény hogyan egyenlő közvetlenül az IAT-val (beszívott levegő hőmérséklet).
Ahhoz, hogy pontos hűtési modellt kapjunk a rendelkezésre álló helyről az intercooler tervezéséhez, részletes 3D-vizsgálatot készítettünk az M3 Competition motorházunkról. A Solidworks CAD-szoftverünkben a 3D-scan által generált modell segítségével számos tervezési koncepciót kipróbáltunk a töltőlevegő-hűtőnk számára.
A végleges tervezési koncepcióról több CFD-szimuláció után döntöttünk a Solidworks Flow Simulation szoftverünkben. Ebben a szoftverben szimulálhatjuk a levegő áramlását, és mérhetjük a nyomásesést és a levegő eloszlását a mag felett. Úgy döntöttünk, hogy nem tartalmazunk belső légi útmutatókat, mivel több szimulációnkból kiderült, hogy többet ártanak, mint használnak. A légáramlás tökéletesen oszlik el a magon a tartály kialakításunkkal, belső légvezetők nélkül, mivel sok állítás jó. De sok esetben ezek turbulenciát és zavarokat okoznak a légáramlásban.
Végső tervünk egy TIG-hegesztett alumínium öntési tartályokkal ellátott rúd-lemez magot eredményezett. Ez nyugalmat kínál minden High boost dallamhoz. Sikerült kihasználnunk egy hatalmas magot, 85% -kal elmaradva az OEM-től, és csökkenteni (16% -kal alacsonyabb) a töltő levegő nyomásesését, és változtatás nélkül fenntartani a beeső beépítést. A töltőnyomás-csökkenés csökkentése az intercooler felett számos előnnyel jár, például a turbóknak kevesebbet kell működniük a célfokozás / alacsonyabb hőmérséklet elérése / a fojtószelep reakciójának javítása érdekében. Rendelkezünk a nyomásesés kiszámításához szükséges berendezéssel CFD számoló szoftverünkben, valamint valós teszteket is végzünk a Superflow SF-1020 áramlásmérő padban. A vízhűtőfolyadék oldalán kettős áteresztő áramlási struktúrára váltottunk, amely lehetővé teszi a hűtőfolyadék kétszeri áramlását a magon, mielőtt kilépne a közbenső hűtőből, az OE egyszeri járatú szerkezet helyett.
Nagy sűrűségű offset hűtőbordát használunk mind a levegő, mind a víz oldalán. Számos tesztet végeztek az optimális egyensúly megtalálására a levegő és a vízbordák között a maximális hőátadás elérése érdekében. Ez közbenső hűtőnknek jelentősen megnő az aktív hűtési területe az OE-vel összehasonlítva.
Természetesen, mivel ez egy do88 teljesítményű termék, alapos, súlyos és folyamatos teszteket hajtottunk végre a termék fejlesztésével a legjobb teljesítmény biztosítása érdekében. Nem egy kompromisszum született.
Mindez a kemény munka olyan terméket eredményez, amely ilyen vagy olyan módon valóban növeli járműve teljesítményét, függetlenül attól, hogy egy szokásos autó vagy egy erősen módosított szörnyeteg! Sínen, utcán, szalagon ez a töltőlevegő-hűtő lesz az igazi társa!
Jelentős előnyök a do88 teljesítményű hűtőberendezéssel (készlet-összehasonlító számok):
- 13 LE csúcs teljesítmény! Autón mérve, a BootMod3 1. szakasz dallamával.
- Legmagasabb, 25 LE-s közepes teljesítmény-erősítés!
- A legnagyobb nyomatéknyereség, 52 Nm!
- Nagyobb magtérfogat: 5657cm3 (3052cm3), 85% -kal nagyobb!
- Légáram 0,025 bar / 0,36 psi nyomásesésnél: 298 CFM (256 CFM), 16% -kal nagyobb!
- Alacsonyabb hűtőközeg-hűtő levegő hőmérséklete ugyanazon körülmények között: 39 ° C (48 ° C), 9 ° C-kal alacsonyabb! *
- Az alábbi listában szereplő összes autóra megfelel!
* Teljes sebességgel 0–240 km / h sebességgel mérve 240 km / h sebességgel a légcsíkon. Mindkét tesztet ugyanazon a napon hajtották végre, azonos körülmények között.
Illik: | BMW M2 verseny |
OEM hivatkozás: | 17517846235 |
Értékelések átlaga
Nincs értékelés