do88 MERA Intercooler, Porsche 911 Turbo (964)
Modellhez illik
Porsche 911 (964) Turbo
Modellév: 1990-1994
Motor: 3.3 és 3.6 Turbo
OE-ref. / Csere
93011033001
Termékleírás
A teljesítmény következő szintjére emelve az elegancia megőrzése mellett: A do88 MERA intercooler a Porsche 964 Turbóhoz
Főbb jellemzők
Kiváló teljesítményű intercooler, amely megőrzi az eredeti formatervezés esztétikáját, tökéletesen illik bármilyen tuningolt Porsche 964 Turbóhoz.
Nagy teljesítményű, motorsport-minőségű Garrett Bar & Plate intercooler maggal rendelkezik, amely 80 mm (3 1/8 hüvelyk) vastag.
Közvetlenül illeszkedik az összes eredeti tömlő- és érzékelőcsatlakozáshoz.
Magában foglalja a fontos levegővezetőt, amely az intercooler tetejére van felszerelve.
Megőrzi a motortér klasszikus eleganciáját kompromisszumok nélkül.
5%-kal növeli a légáramlást, drasztikusan csökkenti a beszívott levegő hőmérsékletét.
Tartós, vonzó porfestett felülettel rendelkezik.
Háttér
A klasszikus Porsche 964 Turbo rajongói arra törekszenek, hogy autóikat stílusosan hangolják, megőrizve az ikonikus sportautó eredeti esztétikáját. Az intercooler, a motortérben jól látható alkatrész, és sajnos a megjelenés gyakran kompromisszum kérdése volt a legtöbb utángyártott egység esetében. Sok utángyártott opció a dobozos kinézetű lemeztartályaival rontja az autó eleganciáját. Továbbá egy kritikus elem, amely hiányzik az összes utángyártott megoldásból, a levegőterelő. Ez az alkatrész, amely az eredeti intercooler tetejére van felszerelve, a hatékony hűtés érdekében a légáramlást a magon keresztül irányítja – egy olyan részlet, amelyet meglepő módon a legtöbb utángyártott kialakításban figyelmen kívül hagynak, ami a hatékony hűtéshez vezet, mivel a levegő megkerüli a magot.
Megoldásunk
A Porsche 964 Turbóhoz tartozó intercooler MERA verziójának tervezésekor a do88 célja a gyári megjelenés megtartása volt, miközben jelentősen javította a teljesítményt. Intercoolerünk jelentős hűtési hatékonyságnövekedést és nyomásesés-csökkenést ígér, felülmúlva mind az eredeti, mind a legtöbb utángyártott alternatívát. A Garrett Motorsport Bar & Plate magját választottuk, amely kivételes teljesítményéről ismert. A mag vékony, sűrűn elhelyezett bordái hatékony hőátadást biztosítanak, 80 mm-es vastagsága pedig maximalizálja a hűtési potenciált anélkül, hogy az eredeti tartályok és levegővezetők kialakítását veszélyeztetné.
Úgy gondoljuk, hogy a do88 MERA intercoolerünk a legjobb teljesítménynövelést kínálja, tökéletesen egyensúlyozva a kivételes teljesítményt a Porsche 964 Turbo klasszikus motortér-megjelenésének megőrzésével. Ideális választás nagy teljesítményű járművekhez, aprólékosan megtervezve, hogy az eredeti rögzítési pontjait, levegővezetőit, tömlőcsatlakozásait és érzékelőinek elhelyezkedését másolja. Minden formához és mérethez a rendkívül egzotikus Porsche 964 Leichtbau intercoolerét használtuk tervrajzként.
Beszerelés
A zökkenőmentes integrációra tervezett intercoolerünk minden 3,3 literes és 3,6 literes Porsche 964 Turbóhoz illeszkedik. Tekintettel ezeknek az autóknak a kézzel épített jellegére, az intercooler konzol helyzetének módosítására lehet szükség a tökéletes illeszkedés eléréséhez. Szerencsére az eredeti intercooler konzolok teret engednek az állításnak, amire valószínűleg már a gyártási soron szükség volt, mivel az eredeti intercoolerek alakja, amelyeket a fejlesztési folyamat során láttunk, kissé változott. Ezek a módosítások azonban minimálisak, így a tulajdonosok a hűtőrendszerüket anélkül frissíthetik, hogy az autó klasszikus megjelenését vagy a beszerelési folyamat integritását veszélyeztetnék. Az eredeti intercooler vagy bármely más utángyártott intercooler cseréje a miénkre visszaállítja az autó megbecsült megjelenését, miközben figyelemre méltó teljesítménynövekedést biztosít, megtestesítve a hagyományok megőrzése és az innováció befogadása közötti tökéletes egyensúlyt.
Értékelések átlaga
Nincs értékelés