Az oldalunk használhatóságának érdekében sütiket (cookie) használ, amelyek leírását az adatvédelmi tájékoztatónkban találod. Rendben
PREMIUM TUNING
AKCIÓK! HÍREK
ZRP billet kovácsolt főtengely OPEL 2.0L 16v C20XE Stroker 2.2L
ZRP billet kovácsolt főtengely OPEL 2.0L 16v C20XE Stroker 2.2L
- 10%
Kattintásra galéria nyílik
730 746 Ft     657 671 Ft
Áfával Áfa nélkül
Tedd a kosárba!
A bruttó ár (Áfával) 0% áfát tartalmaz, amennyiben a postázási vagy átadási ország: United States
Gyártó
Cikkszám: AZPC-OPE-002L
Gyári cikkszám: C-OPE-002L

Rendelésre!
A kiszállítás várható napja:
2025.05.27
ZRP billet kovácsolt főtengely OPEL 2.0L 16v C20XE Stroker 2.2L

Az Opel 2,0L C20-hoz készült ZRP ütőkar főtengelye 2,2 literre növeli a kapacitást (87,0 mm x 91,0 mm). A 4340-es repülőgép-minőségű tömör tuskóacélból készül, és az anyag minőségét illetően nem történt kompromisszum a lehető legjobb termék biztosítása érdekében. Ezt a forgattyús tengelyt nagy tapasztalatunk alapján gondosan terveztük, hogy a lehető legjobb motorteljesítményt biztosítsa, és a gyártási folyamat nagyon szigorú ellenőrzésekből áll, hogy biztosítsák a legjobb minőséget és a tökéletes illeszkedést biztosító szigorú tűréseket. Az Opel főtengelyt a legmodernebb Sunnen gépek segítségével teljesen kiegyensúlyozták 1gr.cm /-0,1-re, az egyensúlyi eredményekről szóló jelentést mellékelve. Tekintse meg alább az alkalmazásához tartozó egyedi funkciókat.


FIGYELMEZTETÉS

Az Opel 2.0l Stroker készlethez „külső forgattyús fordulatszám-érzékelő módosítása” szükséges, hogy elkerülhető legyen az OEM belső kioldókerékkel és a forgó szerkezettel kapcsolatos hézagproblémák. A ZRP nem vállal felelősséget ezért a módosításért, és azt csak szakképzett motorépítők végezhetik el.

Termékjellemzők és design

Masszív profilú ellensúlyok a maximális tartósság és a megnövelt főtengely lendület érdekében.
Egyenes olajlyukak a rúdcsapok jobb olajozása érdekében.
Letört olajlyukak
A naplósugár szóróterhelési feszültsége.
Kúpos rúdcsapok a súlycsökkentés érdekében.
A ZRP főtengelyek műszaki jellemzői

Teljes CNC megmunkálás.
ION (Plasma) Nitrid eljárás a keményítéshez.
Többlépcsős hőkezelés.
Lövés a stresszoldáshoz.
100% Magna-fluxing a hibátlan felületkezelésért.
Hőkezelés a kiváló kopásállóság érdekében.
Mikropolírozás a hosszabb csapágy élettartamért.
Sonic tesztelt és röntgensugaras a megbízható végtermék biztosítása érdekében.


Stroke: 91.00mm
Main Journal: 58.00mm
Rod Journal: 49.00mm
Weight Kg.: 15.30
Engine Number: C20XE
Footnote: Stroker Crankshaft
Értékelések átlaga

Nincs értékelés