VW / Audi 2.0L TFSI EA113 / 1.8T 20v (06A) Stroker főtengely
Az Audi / VW 2.0L TFSI (szíjhajtású) ZRP főtengelye 4340-es repülőgépipari minőségű tömör acélból készül, és az anyagminőség terén semmilyen kompromisszumot nem kötöttünk a lehető legjobb termék biztosítása érdekében. Ezt a főtengelyt nagy tapasztalatunk alapján gondosan terveztük, hogy a lehető legjobb motorteljesítményt nyújtsa, és a gyártási folyamat nagyon szigorú ellenőrzésekből áll, hogy biztosítsuk a legjobb minőséget és a szűk tűréshatárokat a tökéletes illeszkedés érdekében. Az Audi főtengelye a legmodernebb Sunnen gépekkel van teljesen kiegyensúlyozva 1gr.cm /- 0,1 pontossággal, a kiegyensúlyozási eredményekről szóló jelentést is mellékeljük. Ellenőrizze az alkalmazásához tartozó egyedi jellemzőket alább. Ez a főtengely löketkerékként is használható Audi / VW 1.8L Turbo 20v 06A motoron.
Termékjellemzők és kialakítás
Késélű profilú ellensúlyok a súlycsökkentés és a főtengely aerodinamikájának növelése érdekében.
Egyenes olajozófuratok a rúdcsapok jobb olajozása érdekében
„Nagy sebességű” olajozó rendszer a jobb kenés érdekében.
Letört olajlyukak
Csapágyperem sugara szórt terhelés feszültség.
Kúpos rúdcsapok a súlycsökkentés érdekében.
A ZRP főtengelyek műszaki jellemzői
Teljeskörű CNC megmunkálás.
ION (plazma) nitrid eljárás edzéshez.
Többlépcsős hőkezelés.
Sörétezés a feszültségoldáshoz.
100%-os Magna folyósító a hibátlan felületminőségért.
Hőkezelés a kiváló kopásállóság érdekében.
Mikropolírozás a hosszabb csapágy-élettartamért.
Sonic teszten és röntgenen átesett a megbízható végtermék biztosítása érdekében.
Engine Nr
2.0L TFSI / TSI Belt Driven Engines / 06A engine
Application
1.8L 20VT, 2.0L TFSI/TSI
Notes
Std Stroke, Stroker 2.0L – 06A Engine
Weight Gr.
13,800
Stroke
92.80mm
Main Journal
54.00mm
Rod Journal
47.80mm
Weight
13,800
Crank Grade
4340 Billet
Értékelések átlaga
Nincs értékelés