Az oldalunk használhatóságának érdekében sütiket (cookie) használ, amelyek leírását az adatvédelmi tájékoztatónkban találod. Rendben
PREMIUM TUNING
AKCIÓK! HÍREK
High Flow Valve for Audi RS3 8V and TTRS 8S (DAZA Engine)
High Flow Valve for Audi RS3 8V and TTRS 8S (DAZA Engine)
- 9.6%
Kattintásra galéria nyílik
High Flow Valve for Audi RS3 8V and TTRS 8S (DAZA Engine) High Flow Valve for Audi RS3 8V and TTRS 8S (DAZA Engine) High Flow Valve for Audi RS3 8V and TTRS 8S (DAZA Engine)
475,63 Euro     429,88 Euro
Áfával Áfa nélkül
Tedd a kosárba!
A bruttó ár (Áfával) 0% áfát tartalmaz, amennyiben a postázási vagy átadási ország: United States
Gyártó
Cikkszám: AZPFMDV7
Gyári cikkszám: FMDV7

Rendelésre!
A kiszállítás várható napja:
2025.12.19

Ez a szelepkészlet a 8P RS3 kasztnihoz forgalmazott FMARSDV leeresztőszelep továbbfejlesztése  . Azok számára fejlesztették ki, akik már hangolták, vagy tervezik hangolni 450 lóerő feletti 8S Audi TTRS vagy 8V/8Y Audi RS3 autóikat. Az Audi úgy döntött, hogy nem változtat az előző RS3 gyári leeresztőszelepének kialakításán, így ugyanazok a problémák jelentkeznek az új 8V kasztninál is; nevezetesen azt figyelték meg, hogy a 450 lóerő feletti autóknál véletlenszerűen hibákat észleltek a gyári mágnesszelep leeresztőszelepének nem működése miatt. Míg a gyári szelep a tervek szerint működik, a 450 lóerőhöz szükséges töltőnyomással a gyári szelep nem tudja a szükséges levegőmennyiséget mozgatni, így az ECU túl nagy pozitív löketet látott a MAP-értékekben a fokozatváltások között, és feltételezte, hogy a gyári szelep nem működik megfelelően.

Alaposan megvizsgáltuk ezt a problémát, és megállapítottuk, hogy nincs igazi megoldás rá, mivel a gyári könyökben a szelep furatának mérete túl kicsi. Úgy döntöttünk, hogy újratervezzük és legyártjuk a saját könyökünket, amely sokkal nagyobb DV-nyílást tesz lehetővé , ami viszont lehetővé teszi egy nagyobb szelep beépítését. Javítottuk a könyök belső áramlását is , és megszüntettük a szelepen belüli korlátozást. Az Audi megváltoztatta a könyök kialakítását, hogy elférjen egy másik fojtószelepház, így a mi kialakításunk is változott.

Mivel ennél a motornál a motorvezérlés MAP-alapú, nem pedig MAF-alapú, ami eltér sok más Audi motortól, a készletbe beépítettük azt a lehetőséget is, hogy recirkulációs szelepként vagy légköri lefúvatással működjön. 

A készlet tartalmaz egy továbbfejlesztett fehér rugót, amely a továbbfejlesztett ECU-val rendelkezők igényeit is kielégíti.

Értékelések átlaga

Nincs értékelés