Az oldalunk használhatóságának érdekében sütiket (cookie) használ, amelyek leírását az adatvédelmi tájékoztatónkban találod. Rendben
PREMIUM TUNING
AKCIÓK! HÍREK
do88 BMW F8X M2C M3 M4 Tuning intercooler
do88 BMW F8X M2C M3 M4 Tuning intercooler
- 10%
Kattintásra galéria nyílik
do88 BMW F8X M2C M3 M4 Tuning intercooler do88 BMW F8X M2C M3 M4 Tuning intercooler do88 BMW F8X M2C M3 M4 Tuning intercooler do88 BMW F8X M2C M3 M4 Tuning intercooler do88 BMW F8X M2C M3 M4 Tuning intercooler do88 BMW F8X M2C M3 M4 Tuning intercooler
1 317,45 USD     1 185,70 USD
Áfával Áfa nélkül
Tedd a kosárba!
A bruttó ár (Áfával) 0% áfát tartalmaz, amennyiben a postázási vagy átadási ország: United States
Gyártó
Cikkszám: AZPICM-320

Rendelésre!
A kiszállítás várható napja:
2025.08.15
do88 BMW F8X M2C M3 M4  Tuning intercooler

do88 teljesítményű közbenső hűtő a BMW M2 / M3 / M4 F8X könnyű felszereléséhez.

Az S55 turbómotor, amely a BMW M2C / M3 / M4 F8X-et hajtja, egy „normál” léghűtéses közbenső hűtő helyett egy felső szerelésű vízhűtéses közbenső hűtőt használ. Ennek az OE intercooler-nek van egy Tube & Fin magja, rögzített műanyag végtartályokkal. Ennek a konstrukciónak megvannak a hátrányai, mivel hajlamos megrepedni és elkezd hűtőfolyadékot szivárogni a motorba, vagy szivárog a nyomás a tartály tömítéséből.

Küldetésünk egy új teljesítményű közbenső hűtő ezen fejlesztésének elindításakor az volt, hogy kiküszöböljük az OE intercooler gyengeségeit, és természetesen nagy teljesítménynövelést kínálunk. Az összes teszt során, amelyet teljes BMW F8X M2C / M3 / M4 termékkínálatunk fejlesztése során végeztünk, világosan látjuk, hogy a csúcsteljesítmény hogyan egyenlő közvetlenül az IAT-val (beszívott levegő hőmérséklet).
Ahhoz, hogy pontos hűtési modellt kapjunk a rendelkezésre álló helyről az intercooler tervezéséhez, részletes 3D-vizsgálatot készítettünk az M3 Competition motorházunkról. A Solidworks CAD-szoftverünkben a 3D-scan által generált modell segítségével számos tervezési koncepciót kipróbáltunk a töltőlevegő-hűtőnk számára.

A végleges tervezési koncepcióról több CFD-szimuláció után döntöttünk a Solidworks Flow Simulation szoftverünkben. Ebben a szoftverben szimulálhatjuk a levegő áramlását, és mérhetjük a nyomásesést és a levegő eloszlását a mag felett. Úgy döntöttünk, hogy nem tartalmazunk belső légi útmutatókat, mivel több szimulációnkból kiderült, hogy többet ártanak, mint használnak. A légáramlás tökéletesen oszlik el a magon a tartály kialakításunkkal, belső légvezetők nélkül, mivel sok állítás jó. De sok esetben ezek turbulenciát és zavarokat okoznak a légáramlásban.

Értékelések átlaga

Nincs értékelés