do88 BMW F8X M2C M3 M4 Tuning intercooler
do88 teljesítményű közbenső hűtő a BMW M2 / M3 / M4 F8X könnyű felszereléséhez.
Az S55 turbómotor, amely a BMW M2C / M3 / M4 F8X-et hajtja, egy „normál” léghűtéses közbenső hűtő helyett egy felső szerelésű vízhűtéses közbenső hűtőt használ. Ennek az OE intercooler-nek van egy Tube & Fin magja, rögzített műanyag végtartályokkal. Ennek a konstrukciónak megvannak a hátrányai, mivel hajlamos megrepedni és elkezd hűtőfolyadékot szivárogni a motorba, vagy szivárog a nyomás a tartály tömítéséből.
Küldetésünk egy új teljesítményű közbenső hűtő ezen fejlesztésének elindításakor az volt, hogy kiküszöböljük az OE intercooler gyengeségeit, és természetesen nagy teljesítménynövelést kínálunk. Az összes teszt során, amelyet teljes BMW F8X M2C / M3 / M4 termékkínálatunk fejlesztése során végeztünk, világosan látjuk, hogy a csúcsteljesítmény hogyan egyenlő közvetlenül az IAT-val (beszívott levegő hőmérséklet).
Ahhoz, hogy pontos hűtési modellt kapjunk a rendelkezésre álló helyről az intercooler tervezéséhez, részletes 3D-vizsgálatot készítettünk az M3 Competition motorházunkról. A Solidworks CAD-szoftverünkben a 3D-scan által generált modell segítségével számos tervezési koncepciót kipróbáltunk a töltőlevegő-hűtőnk számára.
A végleges tervezési koncepcióról több CFD-szimuláció után döntöttünk a Solidworks Flow Simulation szoftverünkben. Ebben a szoftverben szimulálhatjuk a levegő áramlását, és mérhetjük a nyomásesést és a levegő eloszlását a mag felett. Úgy döntöttünk, hogy nem tartalmazunk belső légi útmutatókat, mivel több szimulációnkból kiderült, hogy többet ártanak, mint használnak. A légáramlás tökéletesen oszlik el a magon a tartály kialakításunkkal, belső légvezetők nélkül, mivel sok állítás jó. De sok esetben ezek turbulenciát és zavarokat okoznak a légáramlásban.
Az S55 turbómotor, amely a BMW M2C / M3 / M4 F8X-et hajtja, egy „normál” léghűtéses közbenső hűtő helyett egy felső szerelésű vízhűtéses közbenső hűtőt használ. Ennek az OE intercooler-nek van egy Tube & Fin magja, rögzített műanyag végtartályokkal. Ennek a konstrukciónak megvannak a hátrányai, mivel hajlamos megrepedni és elkezd hűtőfolyadékot szivárogni a motorba, vagy szivárog a nyomás a tartály tömítéséből.
Küldetésünk egy új teljesítményű közbenső hűtő ezen fejlesztésének elindításakor az volt, hogy kiküszöböljük az OE intercooler gyengeségeit, és természetesen nagy teljesítménynövelést kínálunk. Az összes teszt során, amelyet teljes BMW F8X M2C / M3 / M4 termékkínálatunk fejlesztése során végeztünk, világosan látjuk, hogy a csúcsteljesítmény hogyan egyenlő közvetlenül az IAT-val (beszívott levegő hőmérséklet).
Ahhoz, hogy pontos hűtési modellt kapjunk a rendelkezésre álló helyről az intercooler tervezéséhez, részletes 3D-vizsgálatot készítettünk az M3 Competition motorházunkról. A Solidworks CAD-szoftverünkben a 3D-scan által generált modell segítségével számos tervezési koncepciót kipróbáltunk a töltőlevegő-hűtőnk számára.
A végleges tervezési koncepcióról több CFD-szimuláció után döntöttünk a Solidworks Flow Simulation szoftverünkben. Ebben a szoftverben szimulálhatjuk a levegő áramlását, és mérhetjük a nyomásesést és a levegő eloszlását a mag felett. Úgy döntöttünk, hogy nem tartalmazunk belső légi útmutatókat, mivel több szimulációnkból kiderült, hogy többet ártanak, mint használnak. A légáramlás tökéletesen oszlik el a magon a tartály kialakításunkkal, belső légvezetők nélkül, mivel sok állítás jó. De sok esetben ezek turbulenciát és zavarokat okoznak a légáramlásban.
Értékelések átlaga
Nincs értékelés