do88 intercooler
Gyári cikkszám: 1317319
Ezekhez a változatokhoz jó:
Volvo 940 - 1991*-1998 - minden 2.0 és 2.3 Turbo motoros változat
motorkódok: B200FT B200GT B230FT B230GT B230GK B230FK
1991 - mind a légkondis, mind a nem légkondis változatokhoz jó
1992-1998 - kizárólag nem légkondis változatokhoz jó!
Legfontosabb jellemzők:
- 221%-kal nagyobb hűtőmag: do88 11906 cm3 vs gyári 5377 cm3
- 42%-kal hatékonyabb áramlás: 0,15 bar / 2,18 psi nyomásnál: do88 405 CFM vs gyári 286 CFM
- 34 Celsius fokkal hatékonyabb hűtés ugyanolyan körülmények között: do88 34°C vs gyári 66°C
A do88 intercooler CAD programban tervezett és optimalizált. Mind a mag rész, mind a két oldalsó tank 100% aluminiumból készült. Fontos tudni, hogy a gyári intercoolerek napi, normál használatra vannak tervezve, amely csak az eseti forszírozott üzemmódot tudja kiszolgálni. Amennyiben az autó gyári teljesítményét gyakran ki szeretnénk használni, sőt azt tovább szeretnénk növelni, úgy mindenképpen szükség lesz egy nagy teljesítményű intercoolerre. A gyári egyrészt egy idő után tönkremegy, másrészt a teljesítménye már nem lesz elegendő, a motorba lényegesen magasabb hőmérsékletű levegő fog jutni, mint az optimális, ami a teljesítményt már nagy mértékben rontja.
Fontos!
Minimális átalakítással beszerelhető a gyári intercooler helyére
Gyári cikkszám: 1317319
Ezekhez a változatokhoz jó:
Volvo 940 - 1991*-1998 - minden 2.0 és 2.3 Turbo motoros változat
motorkódok: B200FT B200GT B230FT B230GT B230GK B230FK
1991 - mind a légkondis, mind a nem légkondis változatokhoz jó
1992-1998 - kizárólag nem légkondis változatokhoz jó!
Legfontosabb jellemzők:
- 221%-kal nagyobb hűtőmag: do88 11906 cm3 vs gyári 5377 cm3
- 42%-kal hatékonyabb áramlás: 0,15 bar / 2,18 psi nyomásnál: do88 405 CFM vs gyári 286 CFM
- 34 Celsius fokkal hatékonyabb hűtés ugyanolyan körülmények között: do88 34°C vs gyári 66°C
A do88 intercooler CAD programban tervezett és optimalizált. Mind a mag rész, mind a két oldalsó tank 100% aluminiumból készült. Fontos tudni, hogy a gyári intercoolerek napi, normál használatra vannak tervezve, amely csak az eseti forszírozott üzemmódot tudja kiszolgálni. Amennyiben az autó gyári teljesítményét gyakran ki szeretnénk használni, sőt azt tovább szeretnénk növelni, úgy mindenképpen szükség lesz egy nagy teljesítményű intercoolerre. A gyári egyrészt egy idő után tönkremegy, másrészt a teljesítménye már nem lesz elegendő, a motorba lényegesen magasabb hőmérsékletű levegő fog jutni, mint az optimális, ami a teljesítményt már nagy mértékben rontja.
Fontos!
Minimális átalakítással beszerelhető a gyári intercooler helyére
Értékelések átlaga
Nincs értékelés